The day

Hejsan hallå!
Nu är jag hemma, har varit på träning just och har duschat nu.
Snart så ska jag ta och skära lite grönsaker och äta. (A)
Ska faktist börja vara lite nyttigare nu! Hoppas man lyckas sen bara.
Men i alla fall, idag så var det skola, haha det var skoj på franskan,
hihi jag sitter och pratar lite om vad som hellst hehe.
Och sen råkade sara, (läraren)
låsa in sina nycklar i klassrummet när vi skulle gå. (Y)
Lyckat säger jag bara! :D
Men sen for jag med antonia och arvid till nån ny glassbar typ ;p
Haha, åt en liten boll straciatella som jag gjort för det mesta i sommar.
Men den är så grymt god asså!
Men ialla fall, sen hem, äta, byta om och åka på träning.
Den var ganska rolig idag, fast SLÖ, som vanligt. Jag vill ha Ubbe-Nubbe-träning!
Men ialla fall. Imorgon är det skolcupen i fotboll och vi skall vinna!
I alla fall, nu skall jag chatta och lyssna på pink!
Ha det bra,
Puss! (:

det får bli en lite äldre bild för skojs skull! :)
Men någon dag snart ska jag fixa en laddarsladd till kameran och fanimej ta mig ut och fotografera vid elsplanaden med alla dessa vackra löv! :) Och då j*vlar så ska ni få bilder så att ni storknar!

Kommentarer
Postat av: felicia

jag kommer med dig :D:D:D:D::D

2009-09-21 @ 20:50:54
URL: http://mjjaoufelli.blogg.se/
Postat av: tazmin till felicia

Trevligt trevligt! :D då kan jag få låna din laddare? (AA) ;D

2009-09-21 @ 21:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0