The Mentalist!

Hejsan!
Är hemma och har just duschat och gjort lite läxor och så. Om 10 minuter så börjar the mentalist! Sen efter det så blir det att plugga lite mera på engelskan och sedan sängen. Imorgon blir det en chill dag med två timmar kemi som kommer bli bortpratade haha. Men så går det med våran lärare/hund/katt/häst haha. Jao, sen efter det så kanske volley boll och sen fotboll! Men att idag så var det ganska skoj i skolan haha, så går det när det är jag, linn och nettan på timmarna. Ingen tystnad där inte! Men att men att, nu hinner jag inte skriva mera för nu ska jag fixa en skål med yoghurt och sen slå mig ner i soffan och kolla på The mentalist då. Men ska berätta om våra lektioner någon annan gång. Haha, jag bara förvarnar att det kommer bli mycket skratt! (; Men nu, HEJDÅ! Just det, måste bara påpeka att Idol uttagningarna är för underbara!
Ha det bra! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0