träningsvärk?

Hallå alla trogna bloggläsare! :)
Har just kommit hem och varit i duschen efter volleyboll träningen.
Jag kan bara säga EN sak: MINA BEN GÖR SÅ J*VLA ONT EFTER DET!
(förlåt för att jag inte skrev före jag for, men jag hann helt enkelt inte,
Kajsa ringde och sa att jag skulle vara klar 10 minuter senare så det blev lite stressigt)
Okej, nu vet ni det. (: Men i alla fall, träningen var rolig,
fast vi hade ingen tränare haha. Så vi tränade oss själva,
sen vid halv 8 så kom killgruppens tränare och frågade om vi inte hade haft nån,
och eftersom vi inte hade haft det så spelade vi med dom och övade lite på servar.
Asså killarna var grymt bra på att serva fast dom bara har haft 2 träningar ännu!
Hehe, själv kände man sig lite dålig. (A)
Men jag har ju precis börjat men ändå, inte servar jag så bra heller haha! =D
Och en sak som är säker är att jag kommer ha sån träningsvärk imorgon så att det inte är klokt!
Men nu måste jag verkligen läsa på provet så men jag skriver senare.
Ha det bra! =)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0