Vid livet ännu för er som undrat.

Hejsan!
Nu är jag tillbaka, och jepp jag är vid liv för er som undrar varför jag inte har bloggat så är det bara för att jag inte haft tid helt enkelt. Men att nu sitter jag här i min säng med antonia och vi sitter på varsina datorer och kollar lite bloggar, bloggar lite själva och bara chillar. Ska väll ta och göra läxorna snart i stället så att man har dom gjorda. Men jao, Kajsa kanske kommer en stund också, vet ej riktigt. Hon sa om hon skulle hinna, men nu har hon då loggat ut från msn och jag har varit så lat och inte orkat tagit fram min mobil och skickat iväg ett simpelt mess! Men i alla fall. Idag har jag varit i skolan, sen bort hem och byta om för att sedan åka på volleyboll. Den var inte precis så rolig eftersom att när vi spelade så måsta vi spela med nybörjarna och dom var ju inte så bra om jag ska vara RIKTGIT snäll. Men i alla fall, sen for jag hem och duscha och åt. Sen kom antonia och nu sitter vi här då. Man måste ta vara på tiden eftersom att hon åker iväg till typ Kimito på lördag och blir där i 7 veckor. Så det suger.. Jag menar, hur ska jag klara mig? Ojoj, det kommer inte bli lätt.

Men i alla fall, i lördags hade vi ju match och vi vann. Sen så sov jag hos antonia då. Sen igår kyrka, hem, till antonia och sen på killarnas match. Även dom vann. Och sen hem till antonia (mitt andra hem haha :D) och sen hem och äta och på IFK- match. Sen satte jag mig på datorn en stund och skulle skriva här då men dom planerna ändrades fort när jag kom på att jag inte hade gjort mina läxor. Så det gjorde jag, sen så var man tillräkligt för att somna. Men nu ska jag kanske försöka få antonia att hjälpa mig med att göra en header åt mig. Hihi. Återkommer kanske senare. Men just ja, om 5 dagar åker jag med Felicia och Kajsa och shoppar! :) Trevligt. Men HEJDÅ!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0