bedtime!

Godkväll! Har varit med Sara, Mickis, Martin och Anton ikväll. Var ut till anton en stund och kollade på någon film och lite sånt. Sen for vi till Sara och jag körde..!! Fast dom tog någon udda väg och bara lämnade mig.. Så det var lite läskigt.. Klarade mig bra i alla fall och körde inte omkull och blev inte fast av polisen eller något liknande.


Sen när vi kom till Sara så bara slirade det. Blev bland annat fasthålld och kittlad av Martin och Anton och så målade vi med läppglans i deras ansikten.. Är nog ganska fullt seriösa när vi är med varandra haha.. host. Sen kollade vi även på tv. försökte i alla fall men hur bra de gick så kan man ju diskutera.. Nu sitter jag i rummet och ska alldeles krypa ner under täcket och sova. Är jättetrött idag igen även fast jag sov länge idag.. Godnatt! :) ♥


Kommentarer
Postat av: sara

gud va söt :)!

2010-04-18 @ 00:35:18
URL: http://sarajonsson.webblogg.se/
Postat av: Peter

Gillar din blogg ^^



kolla & kommentera min blogg! peterspics.blogg.se

2010-04-18 @ 08:37:02
URL: http://peterspics.blogg.se/
Postat av: Annis

ja då drar vi igång veckans blogg, anmäl dig själv, en vän eller varför inte någon annan

värdig vinnare ? skriv en kommentar om att ni e med & tävlar så kommer jag någon

gång på lördag utse 2 olika bloggar som man kan rösta fram till en slutlig vinnare. Anmäl dig hur många gånger du vill. Lycka till! :)

2010-04-18 @ 10:08:38
URL: http://annnaizstyle.devote.se/
Postat av: tazmin till Peter

tackar :)

2010-04-18 @ 11:21:52
Postat av: tazmin till sara

tack! (=

2010-04-18 @ 11:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0