dagen...

Sitter i sängen och lyssnar på musik och ser lite på tv. Skolan var okej, hade basket på gymnastiken och det gick ganska bra, i början i alla fall tills jag hamnade med ett lag som typ ingen orkade/ville spela basket så det blev lite svårt att få ett spel med dem. Sen finska, kollade på film och sen matematik, håller på med ekvationer som ändå är rätt så lätt. Dock var det svårt att fokusera när min iPod var död och jag inte kunde lyssna på musik för att dölja pratet. Sen tillval och de var chill och sen gick jag hem och nu sitter jag här. :) Ikväll blir de nog att vara med Sara eftersom hon dissade mig nu på dagen.. Men nu läsa lite bloggar och sånt! Ha de bra ♥
bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0