lite om igår och idag!

Hallå! Orkade inte skriva igår och hann inte heller. Volleyboll hela dagen i skolan, förutom biologiprov som man förhoppningsvis får se åtminstone imorgon! :) Det gick bra i volleybollen och vår klass vann mot c-klassen, vilket var vårat mål. Vann även mot a klassen och kom vidare till semifinalen! Dock förlorade vi då fast vi hade god chans att vinna.. Efter de var jag med antonia en stund och vi låg ute i solen och stekte, blev nog lite brun i alla fall. men skönt var det!

Sen på kvällen var de fystest med volleylaget och de kunde ha gått bättre om man inte skulle varit så förbannat trött! Aja lyckades i alla fall med 11 armhävningar hoho! Sen for jag hem, åt middag som bestod av yogurt (?) och flingor. Sen se på the mentalist och NCIS och sedan sova.
-
Imorse började jag 8 och hade en chill dag. For till stan efter skolan med Felicia och Stefanie. Vi for till öhs och träffade micke och träffade sedan elias och for till micke och gjorde i princip ingenting. For med bussen 20 före 4 till skolan och hämtade cykeln och cyklade sedan hem. Somnade direkt i sängen och nu sitter jag här och ser lite på NCIS igen och funderar över vad man ska hitta på ikväll. Nu kommer lite bilder från igår!
gruppbild med laget. (;
match
Antonia och tjockis
ehe, var så gott som osminkad igår, (förutom våra kattsträck på volleyn! ;))
Emmelie och Mathias.
Njut! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0