matematik.. (n)

Go'kväll! halvligger i sängen och kollar runt på lite bloggar och sånt. Har även ångest över matteläxan/läxorna (!!) som ska vara inlämnade imorgon och som jag inte ens har börjat på! Usch usch, ingen bra känsla.. Men får se vad jag kan hitta på. Blir väl som vanligt att jag inte lämnar in, heh.. Nej men jag ska nog ta och göra dom. Ska se om man kan hitta något smarrigt att gnaga på så blir allting mycket roligare på en gång! ;) Men bilderna kommer inte ikväll.. hinner tyvärr inte om jag ska hinna/orka göra matten. Men kommer någon dag snart! (: Ha de så bra! ♥
megabass - blind only for you melissa!

Kommentarer
Postat av: Melissa ffs

Åhh, tazmin, jag älskar dig! :D <3

2010-04-09 @ 16:28:52
URL: http://melissatimms.blogg.se/
Postat av: tazmin till melissa

jagvet **

2010-04-14 @ 20:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0