mickis låt (Y)

Hahahahallå! ;) Sitter och sökte just upp mickis's favoritlåt. Trevligt i skolan idag i alla fall, 8- 12.15 (YYY) började med två timmar syslöjd, blev näääästan klar med kjolen jag syr, bara knapparna kvar, sen en halvtimme svenska, satt och skrev dikter, sen lunch och rast, haha ibland är det nog skoj att busa lite i korridoren.. Sen klassföreståndar tid, min klass kan nog vara underbar ibland då de lägger en kondom i våran klassföreståndares pennal (som aprilskämt då) sen kolla på talangtävling haha, nästa år så ska jag och mickis ställa upp och självklart vinna! Jisses vad roligt det var och kolla på. Sen hem och så kom mickis med så åt vi B&J och sen kom sara så gick vi ut med hunden och så träffade vi Mathias, Scott och Simon som var ute och körde lite så skulle mickis testa köra Scott's vilket hon lyckades med efter ett antal stopp haha. Sen in och så spelade vi monopol fast de sluta med att vi satt och skrattade och kastade pengar och spelpjäser runt i rummet. Trevligt! Sen när dom for så somnade jag framför tv:n och nu sitter jag och väntar på att Sara ska höra av sig. Sen får vi se vad man kan hittat på. Nu ska jag fixa mig lite. Ha ett trevligt påsklov! ♥
Rebecca - skaffa en annan tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0