några låtar!

Hallå! Kom hem från anna för ca 20 minuter sen och nu sitter jag och chattar lite. Idag var de chill dag i skolan. Kemi sen hk en lektion, typ i alla fall. Sen lunch och sen föreläsning. Den var rolig. Efter skolan for jag till stan med Melissa och vi träffade folk. Sen hem till Kajsa och satt där och tjockade oss. Höll även på att somna för att jag sov lite för lite inatt.. Sen hem och äta och ta bussen tillbaka fast denna gång till östernäs till Anna. Vi kolla lite på NCIS sen tog vi bussen till Uncan och for sedan vidare till skateparken. Haha har inte skejtat på ååår (känns det som i alla fall) och ramlade bara en gång. Skills! ;) Nej men jo. Sen tillbaka till Uncan och träffade Sara och Mickis som var ute och busade kan man väll säga... Och sen med bussen ett varv innan jag kom hem. Nu måste jag nog ta och börja lägga mig, eller i alla fall borsta tänderna och tvätta ansiktet och sånt och sen se på tv en stund innan jag somnar. Men återkommer imorgon! :) Ha de bra ♥ Nu kommer några låtar eftersom jag inte lagt in dagens låt på några dagar.
akon - beautiful
jason derulo - in my head
adam lambert - whataya want from me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0