Out from under - Britney Spears

Godmorgon! Hade väckarklocka på halv 7 men kom upp till 7 och gick i duschen, klädde på mig och åt frukost. Har försökt plugga lite också men det går verkligen inte in i min hjärna! Svenskan fattar jag inte hur jag skulle kunna plugga på när man ska läsa två sagor (?) och historian är så ointressant som den bara kan vara så nääej! I alla fall så nu får det gå som det vill för nu har jag gett upp..

Efter skolan åker jag med tjejgruppen till sjösäkerhetscentrumet och ska simma i vågor och sånt. Ska bli skoj! :) Ska även se om jag kanske får lite bilder. Men nu måste jag synkronisera iPoden och sen sminka mig och läsa igenom det där ännu en gång innan jag far till skolan. Ha en trevlig dag i den härliga vårsolen nu! ♥
en liten låt såhär på morgonen!
out from under - Britney Spears

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0