pluggapluggaplugga (N)

Hallå! Somnade på sängen när jag kom hem från skolan... Nu har jag precis ätit middag och nu börjar ångesten sakta krypa fram över mitt svenska litteratur prov som jag har imorgon.. Har skjutit upp pluggandet allt för länge. som vanligt då. Så nu vet ni vad min kväll kommer att bestå av! Ska se om jag kan komma ut en stund också och ta en paus. Men får se om jag nu ens kommer igång någon gång..! Måste även plugga på historia frihetskriget och vad det nu än var som jag också har imorgon + massa andra läxor, fyy, inte det jag velade spendera kvällen med. :( Nu tänker jag be mamma fara och köpa glass eller något så att jag överlever! :) I alla fall nog med klagandet och nu pluuugga så att jag blir klar någon gång i alla fall! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0