ron pope - a drop in the ocean

Kom helt plötsligt på en gammal låt när jag lyssnade på musik och oj herregud vad underbar låt det är alltså! För er som inte fattat vilken jag menar så är de a drop in the ocean med ron pope! Jätte länge sen jag hörde den men den är ändå så underbar! Aja i alla fall. Orkade inte skriva igår.. Men vi var till sjösäkerhetscentret som jag skrev tidigare, tyvärr glömde jag kameran hemma så inga bilder blir det därifrån.. Men det var jätte roligt i alla fall! :) Sen träning, var på årets första joggingrunda! Dock var de lite snö kvar så man höll på och halka men klarade mig. Sen lite vanlig träning, hoppas jag kommer med till Tyskland sen också! :D Åh herregud vad jag blir sur om jag inte gör det..!! I alla fall nu ska jag ta och fortsätta min kväll med musik! Ha de bra ♥
ron pope - a drop in the ocean
ghost! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0