rubrik....

Hallå! Blev inte att vara med Sara igår i alla fall, var ute på en "promenad" med Lina istället och sen hämtade vi kameran och fotograferade liite innan vi gick in och såg på tv och åt glass. Bilderna jag tog kommer någon annan dag då jag lagt in dom på datorn. Idag var de flumm i skolan. Var grymt trött så bara skrattade åt allt och var helt borta i princip. Sen tjejgrupp och påväg hem märkte jag att mobilen seppade. Ojoj, dags för ny snart igen då. Denna gång ska de inte bli en sony ericsson eftersom dom verkar inte tycka om mig. Men i alla fall så de får nog bli en annan dag. Sen hem och äta och byta om och sen träning. Det gick inte så bra idag och vi hade någon annan tränare.. Men i alla fall så sen hem och duscha och nu ligger jag i sängen och kollar på tv. Snart kommer The Mentalist. Ska försöka se de och sen sova. Hoppas jag håller mig vaken!
Imorgon blir det skola 8 - 13 sen stan med Melissa och Anna tror jag så får man se vad man kan hitta på! Nu återgår jag till min tv! Sov så gott! ♥
uuunderbara säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0