Schteeker! (H)

Hallå! slutade klockan 1 och for till stan med antonia. la in lite pengar på banken, kollade på lite skor och träffade anna en stund innan vi skulle ta bussen till alva som vi dock lyckades missa för att vi var så tjocka och köpte glass. Så vi fick gå till Alva i stället men det var ändå bara skönt att promenera i detta underbara väder! :) När vi kom till alva satte vi oss i solen och solade. Uuuunderbara värme det är nu alltså! Alva och Antonia blev typ jätte bruna medans jag däremot fortfarande är lika blek känns det som.. Men lite brun har jag väll ändå kanske blivit. ;) Sen kom mamma och hämtade mig och nu ligger jag här ute i solen på laptopen och steker lite till. (H) Tror jag ska hämta kamerasladden (om jag nu hittar den) och en glass och ett glas vatten för riktigt härligt är det här ute! (:
jag just nu ↑ asså fiiifan vad jag äääskar denna värme och soool! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0