The Go! Team - Huddle Formation

Goddag! Sitter i sängen och suckar för mig själv. Är så grymt trött och ändå sov jag rätt så länge. Har städat rummet och funderar på om man skulle ta och gå ut i det underbart vackra vädret. Men de kommer inte lyckas eftersom jag helt enkelt är för lat! Men har i alla fall plockat upp alla kläder och fick lite vårkänslor så bytte lakan till några vita med hjärtan och lite rosa. Hihi jag älskar rosa (A) blir kanske de i mitt rum i huset sen. Idag/ikväll blir det nog film och fredagsmys med Sara, Mickis och kanske Alva, sen sover i alla fall Alva här och så åker vi till Sverige för att fylla garderoberna lite mera, (min borde dock städas ur före men de får vi se om jag orkar med.) Nu ska jag fortsätta se på någon konstig film på 4:n och sen se om Sara loggar in på msn någon gång. Ha det bra! Dagens låt ↓
The Go! Team - Huddle Formation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0