upptagen...

Herregud vad länge sen det var jag uppdaterade! Ursäkta för det. men var ju i vikingahallen hela helgen och sen orkade jag inte skriva på söndagen när jag kommit hem eftersom jag hade sovit ca 4 timmar.. Sen var jag ut och fotograferade med Lina. Sen i måndags (igår) var jag ute igen med Lina & Melanie så var vi och fotograferade en stund och sen kom Alva och så var vi och åt glass och sen for vi till mig och bara satt och pratade. Igår var det även ett år sen Mormor dog,, saknar henne grymt mycket..:( men men.. idag var det träning och det gjorde en lite gladare. Blev även filmad av en tränare haha, kan ju låta lite konstigt men. Nu ska jag ta och resa mig och ta och lägga in bilderna på datorn och redigera lite så dom kommer in här någon gång! Ha de så bra så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0