stereo love - Edward Maya & Vika Jigulina

Godmorgon..? Goddag..? Godförmiddag..?

Sitter i sängen och har just ätit frukost/lunch. Har inte hunnit uppdaterat..! Igår var de skola, simmade de två första timmarna på gymnastiken och sen finska, matematik och elevhandledning. Och sen danstillval. Försöker komma på en koreografi,, går ju sådär och mina knän är helt sönderslagna efter att man slängt sig på golvet och så. Sen for jag hem och somnade på soffan, hehe som vanligt. Vaknade av att Sara och Mickis stod och kollade på mig haha. Vi såg på tv en stund och bara chillade. Sen for vi till Sara och dom åt och så for vi ut en stund. Träffade lite folk, bla IdaMalin, Malin, Malin, Cia och Ofelia. Sen så träffade vi Martin och Anton och så for vi till Sara och kollade på talang och lite sånt. Sen vid 12 skjutsade Sara hem mig och så somnade jag tvärt. :p Nu ska jag fixa mig lite sen ska jag ut en stund tror jag och sen ska jag vara med Sara och co. Ha de bra! :) ♥
stereo love - Edward Maya & Vika Jigulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0