påskäggssökning!

Glad påsk!! sitter och försöker skala ett mignon ägg och har just ätit påskfrukost/lunch och sedan sökt efter påskägg. Hittade till sist alla 7 stycken! 4 mignon ägg, två rätt så stora överraskningsägg (stora för att vara såna ägg) och ett mindre kinderäggliknande chokladägg. Undrar hur man ska orka äta det sen bara! Men men. I alla fall så var ju till Stockholm över dagen igår med Mickis och Sara och hade det väldigt trevligt. Dock shoppade jag inte så mycket och kom hem med ca 1000 kronor. Lite besviken är jag nog på mig själv och sen även på butikerna som de kändes som om de inte hade såååå mycket ändå... Men ska om ca en månad igen och då ska jag se om jag hittar en jeansjacka (om jag inte tvingar mamma köpa en som jag tänkte köpa igår men inte gjorde av någon anledning) och sen kanske någon avslutnings klänning och skor. Men bilder på kläderna kommer senare då jag orkat fotat allting. Idag blir det nog kanske att vara med Mickis och Sara så får vi se vad vi hittar på! Ha det bra! ♥
Dagens outfit ↑ (ni får ursäkta kvalitén!)
lackleggings - ginatricot (köpte igår)
vitt baslinne - ginatricot
svart baslinne - ginatricot
vitt linne med peacemärke - H&M
svart kofta - ingen aning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0