dagen so far

Hallå! Sitter i rummet och ser på någon film på 4:an. Vaknade halv 11 (!) och gick i duschen och sen messade Sara och undrade om jag skulle komma med till kyrkan och eftersom jag bara hade 1 gång kvar så passade jag på så nu har jag äntligen gått alla 10 gånger! ;) Så ca kvart i 11 kom Sara och hämtade mig så for vi till kyrkan och satt och väntade ut gudstjänsten. Sen hem och äta lite brunch, och bara sitta och chilla. Tog mig även tid att fotta kläderna jag shoppade nu senast så kommer snart ett collage med bilder av några av kläderna. Ikväll ska jag nog vara med Sara igen men vad vi hittar på så får vi se sen! (; Ha det så bra! ♥
bild på mitt älskade linne (A) (bild från igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0