halvdöd?

uppdateringen har varit ganska kass på sista tiden, men har så förbannat mycket hela tiden, nu är det massa läxor och julfest, roligt men ansträngande... I alla fall så i måndags var jag, antonia, lina, benne, salomon och typ antonias familj och skrinnade. (Y) trodde att jag skulle dö några gånger men jag överlevde trots allt. :) Ramlade inte en enda gång!! sen på kvällen kom antonia och lina hit och vi bakade en kladdkaka och försökte plugga. Igåår var det skola sen träning, gick väll helt okej. somnade nästan direkt när jag duschat, skönt var det. Idag har vi äntligen börjat öva på julfesten och nu ska vi väll försöka få ihop ett program också. när det nu än blir av. Sen efter skolan for jag till stan med antonia och träffade melissa och kajsa. vi pratade lite och sen vid 4 tiden for jag med mamma till skolan igen på utvecklingssamtal. gick väll helt okej, men skönt att slippa åka på flera haha, hatar utvecklingssamtal! Nu ska jag bunkra upp med mandariner och sen försöka plugga på historian! slänger kanske in något inlägg senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0