it's okay if you want to go away

tjululu, sitter i sängen och ska alldeles just ta och lägga mig och sova. dagen har varit helt okej, skulle till staden och söka efter ett par klackskor till julfesten men vem försöker jag lura, de finns inte på denna holme! Eller visst hittade ett par underbara jeffrey campbell för sisådär 125 € men njää, om någon vill köpa dom åt mig så tar jag väldigt gärna emot dom! :D aja, sen träning ikväll, gick väll helt okej, var inte många så det var ändå ganska så skönt. Håller även på och blir sjuk, någon som jag verkligen INTE har tid med nu... så jag kommer väll dö någon dag för jag tänker bannemig inte stanna hemma! Nu dricka lite tillfriskningsdryck och sedan sova. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0