meningslöst.

(Onödig text, behövde bara skriva av mig, läs inte om du inte vill! :))
som ni kanske kan se på rubriken så känns allting bara så meningslöst just nu. Jag vill ha sommar och sommarlov, massvis av sol och inga problem. Jag blir bara deprimerad av denna kalla, mörka, meningslösa vinter. Jag har sån jäkla massa energi som jag bara inte vet vad jag ska göra av. Jag måste alltid att ha någonting att göra annars så blir jag bara rastlös. Jag vill ha en mening med livet igen och inte bara gå enligt rutinerna vilka är skola -> hem -> träning -> hem -> duscha -> tv/dator/läxor -> sova och sen börja om på nytt. Det känns bara så meningslöst och jag orkar inte med det längre. Jag måste ta tag i det snart och vara glad som jag var i somras. Jag vill ha ett liv! Men jag vet att jag måste göra det så nu är det dags, nu har jag nått botten, dags att börja klättra mot toppen! Från och med imorgon ska jag sluta sitta hemma och se på tv/vara på dagarna hela dagarna långa och så ska jag ta tag i skolan, det börjar väl bli dags det. Jag ska ta tag i mitt liv nu för jag orkar som sagt inte med detta nu. Hejdå deprimerade Tazmin och Hallå nya förbättrade Tazmin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0