bilder på gång!

Hallå! vaknade för några timmar sen. Har sökt som en dåre efter kamerasladden vilket ledde till att jag städade upp en låda med sladdar som var helt ihoptrasslade. Hittade jag den där? självklart inte. Hittade den senare i en kasse som jag hade haft med med till skolan som jag sen kom på att jag hade haft med den för att lägga in bilder från hajken. suck! men i alla fall är dom inlagda på datorn nu (haha låter ju lite udda men.) och jag har även rensat nu! var ju ca 1000 bilder! :s jobbigt var det men nu är de gjort iaf! Tack och lov för det. Så snart kommer det bilder från hajken, valborg, stugmyset och bara lite random! Kommer lite nu som då, hoppas ni har tålamod.
Antonia

söta flickor små


lina! :)

älskar dig plutten min! :)

plutt


1,2,3,4

det där var ju lite kallt kan jag ju berätta för er, men också väldigt skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0