ögongodis!

hehe jo att jag är för lat för att söka efter kamerasladden! ;) Men de kan också bero på att jag har varit med Josefin ikväll! Vi var och hyrde film, det blev flirting with forty. Riktigt bra och oooh ögongodis säger jag bara! Underbar film i alla fall och rekommenderar den starkt! :) Nu ligger jag i sängen och lyssnar lite på musik och chattar med trevliga personer! Skulle vara sjukt skönt att gå ut på en liten nattpromenad men får ju dock ingen med mig så de skiter sig ju lite kan man säga! Men nu fortsätta njuta av denna fredag/lördag! Imorgon blir de ju lemböte! :D Yiiihaw! Ha de bra! :)
ööööööögongodis! ♥

Kommentarer
Postat av: Antonia

Handär är med i one tree hill som Nathans maneger :D

2010-06-29 @ 13:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0