tillbaka!

Jo att jag har ju inte precis skrivit här på ett tag hehe.. Men eftersom Melissa tycker att jag ska uppdatera och jag har börjat återfå lusten att skriva så gör jag det! Får väll se hur länge det kommer att hålla i sig men men, ;)
Om bara 12 dagar åker jag iväg till Tyskland och de kommer att bli underbart! Få spela beach och bara ha skoj i några dagar! Och självklart ska vi ju komma hem med guldet också. ;) Men i alla fall! Igår for jag med lite fina flickor till en stuga och hade det mysigt! Bilder och film blev det också som kommer alldeles just! Måste bara hitta kamerasladden! :) Låter bilderna tala för sig själv så säger inget mera nu, (; Men vi hade väldigt trevligt i alla fall! OCH SNART FÅR JAG ÄNTLIGEN TRÄFFA MICKIS OCH SARA IGEN! :D:D:D:D närmare bestämt på söndag! Happyface! Dom busarna har smitit iväg till lemböte för att kunna konfirmeras om några dagar. Men men, jag har överlevt nu ett tag och hoppas jag överlever ett tag till! Men återkommer strax med lite bilder! Ha de bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0