tjulululululululluluulllululu

Godmorgon!
Vaknade för en liten stund sen och nu sitter jag och kolla på Desperate Housewives och äter en skål Special K Classic med banan och mjölk, MUMS! Dock är de gamla säsonger eftersom jag halvt har börjat om för att färska upp minnet lite! Jo att det blev ju ingen uppdatering igår och de beror på att mitt internet inte smarbetade med mig och sen var jag ut på en joggingtur med Josefin, det blev ca 8 km. Ganska långt men otroligt skönt! Sen var jag även ut till Lemböte och hälsade på. Fick ÄNTLIGEN träffa Sara och Mickis! :) Och snartsnartsnart kommer dom hem! (: Can't wait! Men nu fortsätta med de desperata, later bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0