dagen hittills

Nu är jag hemma efter träningen och har duschat så nu sitter jag i min rosa mjukisdress. :) Skolan var okej, sen efter skolan så for jag hem med cykeln och tog bussen med mickis till stan. Vi for och hälsade på Jennifer som praoar. Sen hem till mickis och sen ta bussen till träningen. Det gick faktist rätt så bra idag! Tur de för i helgen är de nattcuppen. Hoppas hoppas att jag kommer i det äldre laget!!! I alla fall, sen skjutsade vi Jenny och mickis och så for vi och handlade, sen hem, i duschen och så fastnade jag här. Men ikväll vet jag inte vad som händer, om någon har lust att hitta på något så är de bara att höra av sig. (mp)
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0