förkyld

Godmorgon, goddag, godkväll? Har i alla fall vaknat nu och mår inte bra..! Igår kväll var rolig i alla fall. Åkte till vikinga hallen vid halv 6, spelade en match och vann ett set och förlora ett. Spelade inte ett tredje vilket var lite udda.. Andra matchen och de var likadant, vann ett, förlora ett. Sen var de dags att dömma en match och såklart måsta jag göra det. usch usch! Inte lätt när man inte såg om den var inne eller ute och alla sa olika och man inte hade någon hjälpdomare.. I alla fall, spelade en tredje match och förlorade båda seten. Men vi spelade bra och hade skoj vilket är det viktigare. :) Sen vid 12-tiden kom jag hem, duschade och la mig i sängen och var på datorn en stund och kollade på tv:n en stund innan jag somnade. Imorse när jag vaknade var min hals värre, har hosta och snuva. Min fot gör ont för att jag lyckades redan i första matchen stiga snett så de var ju lyckat.. Men idag blir det nog att sitta hemma, göra läxor och kanske städa upp i rummet lite. Ser hemskt ut!! Men till och börja med så tar jag nog och ser lite på The Hills. ;) Ha de bra! ♥
Strays don't sleep - for blue skies, kanske favoritlåten just nu? (:

Kommentarer
Postat av: Tazmin till melissa

haha va? vad är tack vare dig? :P Låten? isf så nej ;P

haha, mjo den är bra ;)

<3

2010-03-26 @ 21:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0