glömde bort att blogga...

Hallå! :) Ursäkta för min über dåliga uppdatering men har helt glömt bort bloggen! :s Men i alla fall, igår var jag med kajsa och alicia, jätte länge sen jag hade träffat dom. Vi var till köpmannamässan där de var väldigt tråkigt så jag och Kajsa underhöll oss själva med Alicia's systemkamera hehe. Det blev väldigt söta bilder. Sen så for vi till kajsa där vi lekte lite med hennes cam och sen så for jag hem, åt och så kom Lina så for vi och hyrde tre filmer varav 1 av dom var riktigt bra. :) Men för att försöka gottgöra er som läser så kommer nu lite bilder som jag just tog med cammen. ;) Nu ska jag försöka komma iväg till Kajsa. Hörs! Puss
(ignorera handen..!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0