Ingen uppdatering igår..

.. beror på att jag inte hade tillgång till dator och när jag hade de så hade jag inte tid att skriva.. Men i alla fall så igår var jag i skolan, 8-15, usch. De bra var att vi hade temadag 9-13 så de var chill! Sen var de hem och ta volleygrejerna och så kom mamma och skjutsade mig till träningen. Den var lite fail då Kaj var sjuk och vi inte hade någon tränare.. Väldigt seriös träning hehe. Sen åkte jag hem, duschade snabbt och åt och rusade sen till bussen så for jag till stan, fick vänta där i ca 15 minuter för att bussen bytte tills kvällsturerna. Så for jag till kajsa, vi satt och skrattade och skulle baka kladdkaka men hon hade inte socker.. (Y) Så vi tänkte gå till västernäskiosken och köpa något men den var stängd så vi tog bussen till minimarket och så köpte vi en kladdkaka och så gick/jogga/sprang vi tillbaka. Mina tår frös så jag tappade känseln i dom (kanske inte så smart att ha converse på kvällarna ännu heh) sen blev de bussen hem och kolla på svenska hollywood fruar och sova. Imorse började jag 9, skönt att få sova lite längre i alla fall! Sen skulle jag varit med Felicia, meeen hon kom aldrig.. Så jag fixade mig inför träning och så for jag. Det gick faktist rätt så bra idag! happyface! :D Och nu sitter jag här i min rosa mjukisdress (A) Ikväll kommer även the mentalist. Älskar't ;) Men nej nu ska jag ta och göra min kemiläxa. Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0