sea wolf - the violet hour

Godmorgon! skrev inget inlägg igår som någon kanske märkte. Men i alla fall, jag försov mig till författarbesöket, vilket var lite pinsamt.. Sen hade jag finska och hade alla rätt i ordläxan hah.. Hade några timmar och sen tillval där vi såg på några konstiga filmer/sov. Sen for jag med Stefanie till stan och köpte halstabletter, for hem och sov, åt middag och tog bussen till uncan.

Där var de slött så vid 20 över 9 tog jag och Lina b-linjen och åkte ett varv tills den bytte till a-linjen och vi åkte hem. Min cykel lyckades även bli stulen igår. -.-' mycket trevligt... I alla fall. När jag kom hem satte jag mig på datorn och sen gick jag och la mig tidigt så jag kanske skulle må lite bättre idag. vilket jag inte riktigt gör men ska ändå spela volleycup ikväll. :) Nu ska jag snart ta och fixa mig, kan ju inte sitta inne och deppa för en liten förkylning heller! ;) Ha de bra! Puss ♥
en liten låt som man alltid blir på bra humör över. ;) sea wolf - the violet hour

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0