Städdag

Hallå! jag lever än. Var hemma idag igen men imorgon blir det nog skola igen. Det har ändå varit ganska skönt att vara hemma, tog ett bad och läste en bok. Testade använda bodybutter också, trodde inte att min hud skulle tåla de men de gjorde den! :) Jag gillar det starkt för huden känns genast mjukare och lenare så ska nog försöka fortsätta med de. Fortsatte även städa mitt rum, inte på långa vägar klart men de går sakta men säkert framåt. Började städa riktigt på riktigt den här gången och tog fram allrengörningsmedel och sprutade på garderoben, men någon av de högre makterna verkar inte vilja att jag ska städa eftersom jag ett antal gånger höll på och spraya mig själv i ansiktet. Rent blev det i alla fall till sist. Ska även skaffa trådkorg liknande låd/korgar till min hylliknande möbel så de blir lite vackrare. Men nu ska jag ta och äta lite middag sen fortsätta städa och sedan belöna mig själv lite med smoothie och The Mentalist. :) Återkommer senare! Ha de så bra, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0