Tillbaks igen!

Hallå! Nu ska jag försöka skärpa mig med bloggen om de nu än är någon som läser den,, ska se om jag kan piffa till den lite så att säga men det blir ju dock först någon annan dag ;) I alla fall, nu sitter jag i rummet och lyssnar på musik och försöker lära mig historia! Går ändå rätt så bra. Har provet imorgon, hoppas det går hyfsat bra, men de ska det nog göra för jag känner ändå att jag kan det helt okej. Tack och lov! Är grymt trött nu också, kan ju då bero på att jag satt uppe och kollade på hockeyfinalen igår men tyvärr så förlorade USA.. Men det slutade med att jag somnade kanske halv 2 eller något och vaknade 10 i 8 då jag började 8 vilket innebar att jag inte hann sminka mig imorse och ser ut som jag vet inte vad. Anyway nu någon bild sen plugga igen!
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0