Two and a half men

Hallå! stannade hemma från skolan idag, mår lite bättre idag men är fortfarande inte riktigt frisk. Har bara legat i sängen och kollat på tv i princip, sen tog jag även ett bad och hade ansiktismask och försökte börja städa upp lite i rummet men de slutade med att jag fastnade framför tv:n igen. Kollade just på 2 and a half men , lika roligt som vanligt ;) men tyvärr gammalt avsnitt! Kom även och tänka på Com Hem's roliga reklam när jag såg de så för er som har missat den kan kolla här nere. Även ett litet klipp från dagens avsnitt. Nu ska jag fortsätta se på tv, ha de bra! ♥
com hem's reklam ↑ en rolig snutt från dagens avsnitt ↓
diggar låten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0