uppdateringen.. ja, vad ska man säga?

Hallå! Den ytterst kassa uppdateringen har jag en förklaring till! Hoppas ni godkänner min ursäkt.. Men i alla fall så beror de på att jag igår när jag var på datorn så hann jag bara snacka med antonia på msn och bestämma att vi skulle med bussen som skulle åka 5 minuter senare vilket betydde att jag måsta fixa mig och springa upp till bussen vilket efter det ledde till en hostattack (Y) I alla fall så hann jag med den och antonia likaså. Vi for till Uncan och satt och prata/rita/jag vet inte vad. Slött var det i varje fall, sen så kom Benjamin och vi for till Antonia och kollade på south park och bara chillade. Sen hem och så märkte jag att jag glömt datorn på så den hade dött och laddarsladden var på mammsens jobb så då fanns inte så mycket annat att göra än att läsa lite snabbt på finska läxan, se på disaster date, läsa typ en sida i någon bok och sedan sova.
Idag har den inte varit desto bättre men de har jag otroligt nog ännu en ursäkt/bortförklaring till! Tro de eller ej! Men väcktes klockan 7 imorse och hade gymnastik från 8-10 som jag inte fick vara med på för att jag fortfarande är så förkyld så fick stanna hemma och sova till 9, äta, sminka mig och fixa mig lite innan jag cyklade till skolan och hade finska, ordläxan gick ju inte så bra även fast jag pluggat liiite i alla fall. Men men jag ska skärpa mig mera med den så jag höjer tills sista periodsbetyget! :) Sen var det lunch, blev lite morötter och apelsin för min del då jag ätit ordentlig frukost ca en timme före det. Sen matematik och skrev diagnos, gick bra förutom att jag gjorde ett slarvfel och fick ett halft poängs avdrag på de och på att jag inte hade skrivit ner uträkningen på en uppgift som man helt och hållet såg att jag hade räknat ut på så de bar bittert. Men i alla fall det var bara en diagnos! Sen elevhandledning och fick veta lite om sommarjobb, vad man ska tänka på när man söker och sådant som kan vara bra att veta när jag ska försöka få ett tills i sommar. Sen var skolan slut för min del då vi inte hade något tillval. Så jag for hem, åt, tvättade mina byxor jag lyckades spilla något på och for till skolan för att ta bussen till stan med Lina. Vi gick och köpte en hörlursgrej till min mobil så nu kan jag äntligen ha mina Paul Frank hörlurar när jag lyssnar på musik i mobilen och så är det mycket underbarare ljud än vad det var tidigare! ;) Vi gick vidare och gick och köpte ett par örhängen som jag haft flera par av tidigare men slarvat bort. Gillar dem starkt! :) (kolla bild nedan) Sen köpa lite godis, till biblioteket och sen bussen hem.
Hemma fixa jag mig lite och fick reda på att jag skulle till Ida och äta middag med volleytjejerna. Mycket trevligt med MASSOR av skratt och onyttigheter! (; Men skrattet var efterlängtat! Har inte skrattat så mycket på ett tag nu så de var välbehövligt. Imorgon bär det av till Sverige och spela volleyboll slutspel med dem också fast inte Jennifer eftersom hon tänker smita iväg till Thailand och segla. :/ Men vi ska vinna i vilket fall som hellst! I alla fall så vi lagade tortillas och åt och pratade, väntade på att Jenny skulle komma och åt sedan efterrätt vilket bestod av bananer med choklad i ugn. Mums! Och även marrängswiss för dem som inte ville äta banan. Sen satt vi bara och pratade och så kom mammsen och hämtade mig och Jenny så skjutsade vi hem henne till Rasmus och nu sitter jag här och mumsar på godis och skriver. Borde nog ta och packa lite så att jag kan sova sen, blir att stiga upp tidigt imorgon trots allt. Har även märkt att spotify funkar för mig igen! :) Really happy. Men nej nu packa och sen sova! ;) Slänger in dagens låt senare. Ha de så bra! ♥
(blir nog ingen uppdatering imorgon..)
örhängena ↑ ↓ sladdgrejen (dålig bild men live with it! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0