Your guardian angel

tillbaka igen! tänkte att jag skulle slänga in dagens låt och meddela att jag fortfarande lever. Har just ätit och funderar på om jag ska orka gå över till antonia och kanske kolla på någon film eller om jag bara ska lata mig och sitta här hemma och kanske sova. Tänkte även passa på att nämna att jag börjar bli förkyld! Usch usch! Min hals tar kål på mig.. Det kan ju bero på att jag stod ute i ca 20 minuter och väntade på skjuts. Men med dumt huvud får kroppen lida eller hur man nu än säger! :) Ska passa på och plugga på biologin om huden lite tror jag. Aja, slänger väl in ett inlägg senare! puss ♥
Your guardian angel - the red jumpsuit apparatus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0