lalalala

Hallå! Uppdateringen har inte varit den bästa, men har inte känt för att skriva. Har inte orkat helt enkelt. Håller på och bli förkyld och halsen är inte så snäll just nu. :( biverkningar från tbe-spruta? :s har inte mått helt perfekt efter den kan jag ju säga. Min arm där hon tog den har kliat och nu är de ett blåmärke där och har varit de länge.,, nej jag vet inte om de beror på den men i alla fall. onödig spruta! Nu slutar vi klaga och berättar lite annat istället! :)

Igår var jag med Lina, Melanie, Antonia, Alva en stund och Benjamin och lite annat folk. Var på backeberg en sväng men for sen till Melanie och hoppade studsmatta bland annat och pratade lite innan jag, antonia & benjamin for till antonia och kollade på hockey. Efter första perioden for vi till André där de var lite pojkar som också kollade på hockey. Och finland vann! :D Sen hem och vara på datorn en stund innan jag gick och la mig.
-
Idag har jag hunnit äta, duscha och klä på mig. Borde skynda mig lite och sminka mig och göra mig i ordning för om ca en timme ska jag kolla på Östernäs och P-96 som spelar matcher. Sen bär det av till alva på middag och sen får jag se vad man kan hitta på. Ha de bra!
random oredigerad bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0