sömnsvårigheter

Hallå! har just ätit och snart kommer lina hit. Far väll ut en stund, behöver verkligen lite frisk luft! Är så förbannat trött idag så somnade som vanligt i sängen när jag kommit hem. Kan ju bero på för att man vaknar upp helt random 5 på natten och ibland 2 och 4 och sånt.. Inte roligt! Konstigt att man är så trött i skolan så att man knappt orkar.. Och ändå går jag och lägger mig vid 23 så de är inte så sent.. Men i alla fall *glada tankar*! :)
Hittade en kavaj/kostymgrej i garderoben igår och blev helt förälskad och överlycklig för de betyder att jag inte måste köpa en! :D minuset är däremot dess axelvaddar... men jag gillar den ändå! :D Får se om de blir den ikväll. Men nu måste jag fixa mig! Ha de bra. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0