tjalalalalala

Godmorgon! Vaknat för kanske en kvart sen, eller vaknade vid 8 först som vanligt typ.. Men somnade om och vaknade vid 10. Somnade framför tv:n igårkväll för att jag var helt utmattad efter att ha gått runt i flera timmar på stan och sålt ballonger till klasskassan. Jobbigt! Men fick in ca 700 € ändå så det är grymt bra! efter att vi sålt ballonger så gick jag och Linn och åt lunch på Nikolaj och for sen hem. Antonia kom till mig vid 4 - 5 tiden och vi bara chillade, åt middag och for sedan ut en stund. Slutade med att vi hoppade studsmatta hos Melanie och lite sånt.

Idag blir det att åka till bomansängar och kolla på när bland annat antonia och melanie spelar premiärmatch! Saknar vårt gamla lag grymt mycket och det känns förj*vligt att det inte är vi som spelar nu.. Men men man får inte alltid som man vill! Nu ska jag börja ta och fixa mig lite bara jag kan slita mig från Take a minute - K'naan . Så blir de dusch, frukost/lunch, hitta kläder och smink och så. Ha de bra! ♥
Take a minute - K'naan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0