3dagar

heeeeellu, har inte hunnit skriva på ett tag nu. i söndags var jag i alla fall och kollade på antonias match, dom vann. Sen hade jag själv match, det gick ganska okej. Förlorade dock men vi spelade i alla fall bättre än på lördagen. På kvällen kom antonia över och vi chillade bara. Igåååår var jag till anna, vi var ute och fottade lite, kommer kanske bilder om hon skickar dvs :) och idag var jag till stan fort och sen hem med melissa och antonia, somnade i sängen när antonia var här också. Sen träning och nu bara kolla facebook och NCIS. tror jag lägger mig relativt tidigt ikväll..

Tazmin Bland

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har man inte facebook så känner man sig utanför. :P

2010-11-17 @ 11:46:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0