diskmedelskrig!

heeellu! sitter i min säng (som jag har utvidgat idag genom att lägga en till säng brevid :D) och chillar. Skolan var pretty nice idag. Förutom att jag blev mådad av nettan, fick 2 snöbollar i huvudet av antonia och en av joel, fick diskmedel i munnen (fick även ont i magen av det senare) och i håret också, nettans fel det med.. -.- Men de var de värt ändå, eftersom jag började hälla diskmedel i hennes hår. :D fick även 9+ i franska verbförhöret/provet! så är riktigt nöjd! =D fick samma poäng som melissa så lite komiskt. Melissa kom hit efter skolan och vi bakade kladdkaka och fixade mitt rum. Sen på träning och sen hem och äta. Sköönt.

Imorgon är det dagsverke, ska vara hemma och städa liide sen på kvällen får man se vad som händer! :) nu blir de musik och sen sova!
Tazmin Bland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0