i said brrr, it's cold in here!

usch vad kallt det har blivit! -3,9 det är sinnessjukt! Sen blåser de ju som bara tusan och så känns det ännu kallare!! gillar inte vintern... i alla fall, duktig som jag är så har jag varit ute med Lina och sålt julkalendrar, lyckades sälja lite över hälften av alla mina 20.. blir kanske att gå ut en sväng imorgon och försöka få resten sålda, annars så får väl mammsen köpa dom. :) Imorgon blir det ingen skola för min del! I alla fall inte den vanliga skolan. Ska på skolprao/endagsprao till sos och kolla hur det är där, ett av alternativen för mig efter nian. sen träning som vanligt och sen försöka få dom sålda då. men nu blir det tv och läsa några bloggar innan jag hoppar ner i sängen! xoxo
Tazmin Bland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0