matchhelg

God eftermiddag?
Vaknade vid 1 idag av att mamma kom och väckte mig och sa att jag måsta stiga upp och äta om jag skulle hinna i tid till matchen. Så gjorde det och fixade lite sedan och plockade ihop matchkläderna och for sedan iväg. Matchen gick faktist rätt så bra för min del. Mottagningarna satt och resten gick helt okej så är rätt så nöjd över min insats. Däremot förlorade vi tyvärr matchen men men, nästa gång tar vi dom! Imorgon blir det match igen och då ska vi vinna! ;) Ikväll blir det nog bara att chilla med antonia och se på film eller något sånt och sen imorgon kolla på hennes hockeymatch och killarnas om jag hinner och sedan blir det match igen för min del! :) men nu mat! nomnom

Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-13 @ 16:53:17
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

vad blir det för mat? :)

2010-11-13 @ 17:31:51
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0