fuckihelvete

lånar ett ord av alva för att beskriva hur de gick för mig i matchen idag, fuckihelvete! asså näej, inge bra. Men igår var i alla fall bra, RIKTIGT BRA! chillade i "min" lägenhet i stan och bara satt och pratade och så, gick ut på stan och träffade de få som var ute en sväng och skulle sedan gå in igen när vi märkte att dom hade låst dörrarna och nycklarna jag hade passade inte. fick lite smått panik och ulrike klättrade upp till ett fönster och knackade på, tack och lov var de en schysst tjej som kom och öppnade åt oss. Spelade med andra ord och Linnéa och jag vann ;) vi är så grymma haha! vid 12 for linnéa och josefin och vi andra stannade kvar och pratade lite en stund och sen vid 1 så for resten av oss också hem. Kollade lite på SATC 2 innan jag somnade. sen match och nu blir de duschen och sedan plugga på franskaprov och kanske se någon film ikväll såvida jag inte ska träffa sara. :)

Tazmin Bland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0