helgen

Hallå! Sitter i sängen och har nyss vaknat. I fredags kom alva, lina och antonia hit, vi satt och skrattade och åt cheesecake i mängder! Sen ut en sväng och sen for antonia och jag hem för att gå ut med hunden och sen hem igen och sova, obeskrivligt hur skönt det var! Igår vaknade jag vid 12 ungefär och gick i duschen och fixade innan jag for iväg till Ida. Där fixade vi inför pernillas överraskningsmiddag och så. Sen vid 5 kom hon och då överraskade vi henne och åt och så. Sen for vi alla till unga band förutom Ida som for till Jenny. Träffade lite annat folk och for hem vid tolv tiden. Somnade på direkten när jag kom hem, ännu en gång obeskrivligt hur skönt det var. Idag blir de att plugga på alla läxor och skriva en jävla skit recension om en bok som jag inte ens har läst, bra tazmin, bra! usch bäst att börja sätta igång!

Tazmin Bland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0