längtar!

tjululu, dagen började klockan 7, väckarklockan ringde, snoozade lite och steg upp vid halv 8, ytterst skönt till en början men sen blev de lite bråttom. skolan började med dubbeltimme biologi, inte precis de roligaste ämnet men vår lärare är chill så de var ändå ganska skönt. sen lite andra timmar och så, hade håltimme mellan 1 och 2, for till stan en sväng och skulle få praolappen ifylld men neej de lyckades inte riktigt. Tillbaks till skolan, plugga på franskaprov och sen skriva det. Gick väll helt okej ändå, bättre än jag trott tror jag faktist. Sen tjejgrupp, hem och äta och på träning, gick inte så värst bra, har typ en liten svacka som gärna kan få försvinna nu :) men i alla fall. Nu har jag köpt frukt till mitt och Mickis fotoprojekt! så imorgon gör vi de. nu blir de lite mera läxor och sen sova! På tisdag åker jag till Sverige och sen onsdag morgon flyger jag till Portugal! U - N - D - E - R - B - A - R - T !!

Tazmin Bland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0