strange

Jo men att hej, flera månader sen man skrev här senast men eftersom melissa klagar så mycket på att jag inte skriver så måste jag väll börja igen då. :) nej men ska ge de en 26789 chans, inte säker på att jag kommer att lyckas men i alla fall. Igår var de open by night och kvällen började med att jag och alva åkte till pernilla där de var några andra tjejer, blev ett väldigt kort besök där innan vi for vidare till staden där de var lite mera människor. Gick runt och pratade med folk och så, for hem vid 12 med ulrike, en av de mest underbara människor :) Idag blir de att prata med jonna och sen kanske vara med Sara lite och sen ikväll blir det spelkväll med sköna tjejer. ;D
(känns lite underligt att börja skriva bara men, anything for you melissa!)
Tazmin Bland

Kommentarer
Postat av: Mälley

Yääy :D Awzum!

2010-10-02 @ 16:33:16
URL: http://melissatimms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0