ghbfjdkmlxöäkr

Shalom! dagen har varit helt okej, igår orkade/hann jag inte skriva, var på träning och sen pluggade på biologiprov som gick åt helvete typ, nej men kunde ha gått 26478 ggr bättre. aaaanyway, råkade även skada två stycken på gymnastiken igår, mycket smidigt! Först kastade jag en boll på Susannas finger så de är helt fucked up nu, hehe men jag kan ju meddela att mitt lag vann tack vare det! hehe. Sen kastade jag en boll på nettans näsa haha. Skills, men så är de när man heter Tazmin. Efter gymnastiken när jag skulle köra hem så stod denicé och startade moppen, sen så när hon skulle ta ner den från centralstödet så råkade hon gasa eller något så hon for in i typ några brädor eller vad man ska säga, haha fyfan vad roligt det såg ut. Sen när jag kom hem somnade jag, likaså idag. Och sen träning och plugga på prov. ikväll får man se vad man gör, kanske går ut på en liten promenad eller något, men inte sitta inne ännu en kväll hoppas jag. aja later bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0