wonderful

Hejsan hoppsan. Var till sverige igår för att spela match, gick sådär, förlorade 3-1 men spelade ändå helt okej. Hann även till täby 2 gånger så köpte 2 stycken linnen och en bh utan axelband :) Kom hem igen till stan kanske 20 över 11 och träffade antonia en stund innan jag for hem och sov! Idag har jag sett på Remember Me och Letters From Juliet. Vad kan jag säga? Älskar Remember Me, så jäkla underbar! Däremot så slutade den helt fel, men den är något av de bästa jag sett så rekommenderar den starkt. Letters from Juliet var nog bra den också men när man sett Remember Me före så var de svårt att slå. Resten av dagen kommer spenderas med min icke underbara ovän historiaboken! Har prov imorgon så blir att pluggapluggaplugga!!! nej usch, sen blir de väll att träffa antonia en stund också om jag hinner och packa lite smått såklart.

Tazmin Bland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0